Par preces stāvokli un garantiju
Ja Jūs neatradāt nepieciešamo informāciju mūsu mājas lapā, lūdzam sazināties ar mums.
Informācija par preci
Mūsu piedāvājumā atradīsiet dažādas preces, tostarp jaunas, nocenotas, ekspozīcijas, demo, mazlietotas un lietotas preces. Katrai precei ir pievienots detalizēts apraksts, kurā norādīta informācija par tās stāvokli, iespējamajiem defektiem un garantiju.
Vēlamies uzsvērt, ka visas preces tiek rūpīgi pārbaudītas pirms pārdošanas, lai nodrošinātu to augsto kvalitāti, atbilstību aprakstam un garantiju.
Preču stāvoklis
Preces stāvoklis var atšķirties atkarībā no tās veida. Zemāk ir sniegts detalizēts skaidrojums par katra veida preci:
Jaunas preces – 100% jaunas, bez lietošanas pazīmēm. Šīs preces ir pilnīgi jaunas, nekad nav bijušas lietotas.
Jaunas nocenotas preces – jaunas preces, kuru cena ir samazināta dēļ nebūtiskiem vizuāliem defektiem (piemēram, nelieli skrāpējumi) vai iepakojuma bojājumiem (piemēram, bojāts iepakojums vai tā neesamība).
Ekspozīcijas preces – preces, kas bijušas izstādē vai plauktā, bet nav lietotas. Tām var būt nelielas vizuālas pazīmes vai minimālas lietošanas pazīmes, kas radušās, tās apskatot veikalā (piemēram, nelieli skrāpējumi vai putekļi).
Demo preces – preces, kas var vizuāli izskatīties kā minimāli izmantotas, un ir bijušas lietotas demonstrācijām, videoprezentācijām vai klientu pamēģināšanai. Tām var būt nelielas lietošanas pēdas vai nebūtiski komplektācijas trūkumi (piemēram, trūkst rokasgrāmatas vai kādas mazāk svarīgas detaļas).
Mazlietotas preces – preces, kas vizuāli izskatās ļoti labi un ir bijušas mazlietotas, taču joprojām ir labā tehniskā stāvoklī. Šādas preces bieži ir krietni lētākas nekā jaunas, un bieži vien tās tiek izvēlētas, jo tās ir lieliskā stāvoklī, bet par izdevīgāku cenu.
Lietotas preces – preces, kas ir pilnībā lietotas un var izrādīt nolietojuma pazīmes (piemēram, nedaudz nolietoti stūri, skrāpējumi vai citas lietošanas pēdas). Tās var būt pēcgarantijas atjaunotās preces vai klientu atgrieztās preces, kur atgriešanas iemesli var būt dažādi, piemēram, prece neatbilst klienta vajadzībām vai tā tiek izmantota tikai dažas reizes. Šādām precēm var būt redzamas lietošanas pēdas, taču tās joprojām var būt pilnībā funkcionālas.
Prece bez garantijas – šādas preces mēs piedāvājam tikai īpašos gadījumos, kad prece vairs neatbilst tās sākotnējai funkcijai. Tās var kļūt par detaļu donoriem citām precēm vai būt noderīgas meistarīgām rokām, kas tās var izmantot remontiem vai specifiskiem projektiem. Šādām precēm netiek piedāvāta garantija.
Par preces vizuālo stāvokli
Atgādinām, ka visi vizuālie trūkumi, ja tādi būs, tiks norādīti preces aprakstā, lai Jūs būtu pilnībā informēti par preces stāvokli pirms iegādes.
Vizuālais stāvoklis var atšķirties atkarībā no preces veida, taču biežāk sastopamie aspekti, kas var ietekmēt preces ārējo izskatu, ir:
Iepakojums
– Precei var būt nedaudz bojāts iepakojums vai arī iepakojums var būt pilnībā trūkstošs.
– Var būt citi nenozīmīgi trūkumi, piemēram, iepakojuma nodilums vai nelieli bojājumi.
Komplektācijas izmaiņas
– Preces komplektācija var atšķirties no sākotnējās ražotāja komplektācijas.
– Kāds aksesuārs var būt zaudēts, bojāts vai aizstāts ar citu aksesuāru.
Vizuāls defekts
– Precei var būt nenozīmīgs vizuāls defekts, piemēram, skrāpējumi, buktes vai mazs korpusa plīsums.
– Defekts var būt pamanāms vai mazāk ievērojams, bet tas var būt radies transportēšanas vai pārvietošanas laikā.
Tehnisks defekts
Precei var būt tehnisks defekts, kas neietekmē tās drošību, bet var ierobežot tās pilnīgu funkcionalitāti.
Piemēram:
– Blenderis, kuram no diviem griešanās ātrumiem strādā tikai viens.
– Tvaika gludeklis, kuram nedarbojas tvaika padošanas pogas fiksācija.
– Putekļu sūcējs, kuram nedarbojas vada uztīšanas mehānisms.
Prece bez garantijas
Šādām precēm bieži ir būtisks defekts, kas liedz preci izmantot tās sākotnējai nozīmei.
Lai preci varētu izmantot, iespējams, būs nepieciešams remonts, kāda detaļas vai aksesuāra nomaiņa.
Piemērs:
– Ūdens sūknis, kuram transportēšanas laikā ir sasists ūdens uzsūkšanas korpuss, bet motors un pārējie aksesuāri ir jauni un izmantojami.
– Bezvadu putekļu sūcējs, kurš ir lietots, bet vizuāli izskatās labā stāvoklī, tomēr akumulators ir beigts, un to var izmantot tikai pēc akumulatora nomaiņas.
Svarīgi: Šādas preces bieži izvēlas klienti, kas meklē rezerves daļas jau iegādātām precēm vai plāno veikt remontu.
Vēlamies uzsvērt, ka visas preces tiek rūpīgi pārbaudītas pirms pārdošanas, lai nodrošinātu augstu kvalitāti, garantiju un to atbilstību aprakstam. Mēs cenšamies nodrošināt, lai Jūs saņemtu tieši to, ko sagaidāt.
Par preču garantiju
Mēs rūpējamies par katru preci, kuru pārdodam, un vēlamies, lai mūsu klienti justos droši par savu izvēli. Tāpēc visām mūsu precēm, tostarp lietotajām, tiek piedāvāta garantija. Garantijas ilgums ir atkarīgs no preces veida, un mēs vienmēr norādīsim to preces aprakstā, lai Jūs būtu pilnībā informēti.
Garantijas nosacījumi
– Jaunām precēm mēs piedāvājam 16 mēnešu garantiju.
– Ekspozīcijas precēm – 12 mēneši.
– Demo precēm – 9 mēneši.
– Mazlietotām precēm – 6 mēneši.
– Lietotām precēm – 3 mēneši.
Visas preces tiek rūpīgi pārbaudītas pirms pārdošanas, lai nodrošinātu to kvalitāti un atbilstību aprakstam. Ja prece atbilst garantijas nosacījumiem un tās lietošanas laikā rodas kādas tehniskas problēmas, mēs veiksim remontu vai piedāvāsim citu risinājumu, lai Jūs būtu pilnībā apmierināti ar savu pirkumu.
Mūsu garantija attiecas uz visām precēm, kuras iegādājaties mūsu mājaslapā, un tā nodrošina aizsardzību pret ražošanas defektiem un citiem bojājumiem, kas rodas parastajos lietošanas apstākļos. Garantijas termiņš sākas no preces iegādes brīža un attiecas uz attiecīgajiem produktiem, kuri atbilst šiem noteikumiem.
Uz ko attiecas garantija?
Garantija attiecas uz:
– Ražošanas defektiem: Ja precei ir ražošanas defekts, kas traucē tās pareizu darbību vai funkcionalitāti, mēs to labosim vai apmainīsim.
– Normālas lietošanas laikā radušos bojājumiem, ja prece tiek izmantota saskaņā ar norādījumiem un nav pakļauta pārmērīgai vai nepareizai lietošanai.
– Kvalitātes problēmām, kas rodas tādu faktoru ietekmē kā materiālu vai izgatavošanas kļūdas. Piemēram, bojātas sastāvdaļas vai sastāvdaļu nepareiza savienošana.
– Preces sastāvdaļām, kas ir būtiski saistītas ar tās funkcionēšanu un kas sabojājas, ja tās tiek izmantotas atbilstoši norādījumiem.
Garantija nodrošina iespēju saņemt remontu, apmaiņu pret jaunu preci vai daļēju atmaksa, atkarībā no bojājuma rakstura un apjoma.
Uz ko neattiecas garantija?
Garantija neattiecas uz:
– Bojājumiem, kas radušies nepareizas uzstādīšanas, neautorizēta remonta vai ārējo faktoru ietekmē, piemēram, zibens, ugunsgrēks, ūdens vai citas dabas katastrofas.
– Bojājumiem, kas radušies nepareizas apkopšanas vai tīrīšanas dēļ piemēram, nepareizs tīrīšanas līdzekļu izmantojums, pārāk liela slodze vai nepareiza uzglabāšana.
– Preces bojājumiem, ko izraisa ārējie faktori, piemēram, negadījumi, nepareizs transportēšanas veids, pārāk liela slodze vai preces izmantošana, kas nav paredzēta tās funkcionalitātei.
– Lietojuma veidiem, kas atšķiras no ražotāja norādījumiem, piemēram, pārāk intensīva vai komerciāla lietošana, ja prece ir paredzēta tikai mājas lietošanai.
– Preces bojājumiem, kas radušies higiēnas iemeslu dēļ, piemēram, personīgā lietošanā izmantojot higiēniskas preces, kuras pēc iepakojuma atvēršanas nevar atgriezt.
– Normālu nolietojumu, kas ir saistīts ar pārāk intensīvu, ilgstošu lietošanu, vai lietošanu kas krietni pārsniedz ražotāja instrukcijā norādīto, kā rezultātā precei ir iestājies dabiskais nolietojums, piemēram, bateriju un akumulatoru nolietojumu, vai piemēram mazgāšanas, izmērcēšanās dēļ.
– Precēm kas iegādātas, izmantojot smazinātas cenas vai atlaides dēļ un sākotnēji jau tiek definētas, kā “Prece bez garantijas”.Uz šādiem produktiem neattiecas garantijas noteikumi, un tie jau sākotnēji tiek pārdoti kā “Prece bez garantijas un atgriezšanas iespējām”
Kā ziņot par garantijas gadījumu?
Ja Jums ir nepieciešams izmantot garantiju, lūdzu, sekojiet šiem soļiem:
1. Pārbaudiet garantijas nosacījumus
Pirms pieteikt garantijas prasību, pārliecinieties, vai Jūsu precei ir spēkā garantija, un vai bojājums atbilst garantijas noteikumiem. Garantija attiecas tikai uz defektiem, kas radušies ražošanas kļūdu vai normālas lietošanas laikā, un neattiecas uz bojājumiem, kas radušies nepareizas apkopšanas, nepareizas lietošanas vai ārējo faktoru dēļ.
2. Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu
Lai pieteiktu garantijas gadījumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu. Jūs varat to izdarīt, izmantojot šādus kontaktus:
– E-pasts: [jūsu e-pasta adrese]
– Tālrunis: [jūsu tālruņa numurs]
Lūdzu, norādiet šādu informāciju:
– Jūsu pasūtījuma numurs.
– Preces nosaukums un modelis.
– Defekta apraksts un problēma, kas radušās.
– Ja iespējams, pievienojiet fotogrāfijas vai video, kas parāda preces bojājumu.
3. Preces atgriešana
Ja mēs apstiprinām, ka garantija attiecas uz Jūsu preci, mēs sniegsim norādījumus par tās atgriešanu. Jums būs jānosūta prece atpakaļ uz mūsu norādīto adresi. Atcerieties, ka precei jābūt labi iepakotai, lai novērstu bojājumus transportēšanas laikā.
4. Garantijas pieteikuma apstrāde
Mūsu komanda pārskatīs Jūsu garantijas pieteikumu un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk. Ja precei būs nepieciešams remonts, mēs to veiksim vai arī apmainīsim to pret jaunu. Ja remonts nav iespējams, tiks piedāvāts pilns atmaksājums vai cita risinājuma izvēle, atkarībā no produkta un garantijas nosacījumiem.
Ja Jums ir jautājumi par garantijas procesu vai nepieciešama papildu informācija, lūdzu, nevilcinieties sazināties ar mums, un mēs ar prieku Jums palīdzēsim!
Ko darīt, ja prece neatbilst Jūsu gaidām?
Ja pēc pirkuma Jūs konstatējat, ka prece neatbilst Jūsu cerībām vai ir kādi citi jautājumi, mēs piedāvājam 14 dienu atteikuma tiesības. Tas nozīmē, ka Jūs varat atgriezt preci un saņemt pilnu atmaksu, ja prece nav lietota vai bojāta.
Svarīgi: Ja Jums ir kādi jautājumi par garantiju vai preces atgriešanu, lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs labprāt palīdzēsim atrisināt jebkuru problēmu!
Garantijas veidlapu jūs varat lejuplādēt šeit.
Smalkāku informāciju kā atgriezt preci var aplūkot sadaļā: Biežāk uzdotie jautājumi.