Biežāk uzdotie jautājumi
Ja Jūs neatradāt nepieciešamo informāciju mūsu mājas lapā, lūdzam sazināties ar mums.
Izvēloties preces, svarīgi ņemt vērā šādus faktorus:
1. Preces stāvoklis – mūsu piedāvājumā ir dažādas preces: jaunas, nocenotas, ekspozīcijas, demo, mazlietotas un lietotas. Visas preces tiek rūpīgi pārbaudītas pirms pārdošanas, lai nodrošinātu to kvalitāti un funkcionalitāti. Ja kādi defekti tiek konstatēti, tie tiks norādīti preces aprakstā. Iespējamie defekti var būt, piemēram, buktes, skrāpējumi vai bojāts iepakojums.
2. Garantija – mēs piedāvājam garantiju visām precēm:
– Jaunām precēm – 16 mēneši
– Ekspozīcijas precēm – 12 mēneši
– Demo precēm – 9 mēneši
– Mazlietotām precēm – 6 mēneši
– Lietotām precēm – 3 mēneši
3. Tehniskais apraksts – katrai precei ir pieejams detalizēts tehniskais apraksts, kurā norādītas tās īpašības, funkcijas un stāvoklis. Pirms pirkuma rūpīgi iepazīstieties ar šo informāciju, lai pārliecinātos, ka prece atbilst Jūsu prasībām.
4. Komplektācija – ņemiet vērā, ka komplektācija var nedaudz atšķirties no sākotnējās ražotāja komplektācijas, piemēram, bojāta iepakojuma vai iekļauto piederumu skaita dēļ.
Ja vēlaties iegādāties preces, lūdzu, veiciet šādus soļus:
1. Izvēlieties preci – izvēlieties vēlamo preci un nospiediet pogu „Apskatīt”.
2. Izvērtējiet preces informāciju – rūpīgi iepazīstieties ar preces tehnisko aprakstu, garantiju un stāvokli. Kad esat pārliecināti, ka prece atbilst jūsu vajadzībām, nospiediet pogu „Pievienot grozam”.
3. Pārlūkojiet pirkuma grozu – aplūkojiet savu pirkuma grozu un nospiediet pogu „Turpināt noformēt pirkumu”.
4. Aizpildiet pirkuma formu – aizpildiet nepieciešamos datus, izvēlieties jums vēlamo apmaksas veidu un piegādi. Kad viss ir sagatavots, nospiediet pogu „Turpināt”.
Iegādājieties preces uz nomaksu ar ESTO!
Pie mums ir iespēja iegādāties preces uz nomaksu, ja nevēlaties maksāt visu summu uzreiz. Izmantojiet ESTO nomaksu, lai norēķinātos par precēm un pakalpojumiem. ESTO nodrošina ērtāko, ātrāko un pieejamāko servisu Latvijā!
1. Pievienojiet produktus iepirkumu grozā.
2. Apstipriniet pasūtījumu.
3. Izvēlieties ESTO nomaksu kā maksājumu metodi.
4. Ērti parakstiet darījumu, izmantojot Smart-ID vai savu internetbanku.
ESTO nomaksa ir ātra un ērta maksājumu metode, kas sagatavos Jums maksājumu grafiku atbilstoši Jūsu izvēlētajam maksājumu termiņam. Lēmums tiek pieņemts reāllaikā, un pirkumu var pabeigt mazāk nekā 60 sekunžu laikā.
ESTO 3 – maksājiet pa daļām!
Izvēlieties ESTO 3, lai samaksātu par pirkumu trīs vienādās daļās bez procentiem vai komisijas maksas.
– Ikmēneša maksājums tiek aprēķināts, sadalot pirkuma summu trīs vienādās daļās.
– Minimālā iepirkumu summa: 60 EUR.
– Ja jūs pilnībā un savlaicīgi apmaksāsiet pirkumu trīs mēnešu laikā, nekādi papildu maksājumi netiks pievienoti.
– ESTO 3 ir pieejams Latvijas Republikas rezidentiem vecumā no 19 līdz 70 gadiem.
Svarīgi! Katrs nomaksas pirkums ir saistīts ar finanšu saistībām. Pirms līguma parakstīšanas, lūdzu, rūpīgi izlasiet pakalpojuma noteikumus un nosacījumus, un, ja nepieciešams, konsultējieties ar speciālistu.
Vairāk informācijas par ESTO apmaksu var atrast mājaslapā [esto.lv](https://www.esto.lv).
Jūs varat atgriezt preci, kuru iegādājāties mūsu veikalā, divos veidos:
1. Izmantojot 14 dienu atteikuma tiesības
Ja vēlaties izmantot 14 dienu atteikuma tiesības, lūdzu, rīkojieties šādi:
– Aizpildiet parakstītu atteikuma tiesību veidlapu un pievienojiet pirkuma apliecinoša dokumenta kopiju.
– Aizpildītu, parakstītu veidlapu kopā ar preci un pirkuma apliecinošu dokumentu lūdzam nogādāt uz SIA „Ddiscount” adresi Druvas ielu 6D , Ogre, LV-5001
– vai arī aizpildītu, parakstītu veidlapu kopā ar preci un pirkuma apliecinošu dokumentu lūdzam nosūtīt uz Omniva pakomātu kas atrodas Ogres T/C Dauga , Rīgas iela 23, Ogre, LV5001, Latvija.
1.1. Patērētāja atbildība
– Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja tā lietota, pārsniedzot nepieciešamību pārbaudīt preces īpašības un darbību.
– Preci ir jāatgriež 14 dienu laikā no atteikuma tiesību paziņojuma nosūtīšanas, un oriģinālajam iepakojumam jābūt iepakotam citā transportēšanas iepakojumā.
Atcerieties! Atteikuma tiesību izmantošanas laikā prece ir jāizmanto tikai pārbaudes nolūkos, t.i., tikai tādā apmērā, kā jūs to varētu pārbaudīt veikalā pirms iegādes.
1.2. Atteikuma tiesību izmantošanas sekas
– Ja jūs atteiksieties no līguma, mēs atmaksāsim visus no jums saņemto maksājumu, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās, izvēloties piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids).
– Atmaksājums tiks veikts ar bankas pārskaitījumu ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs saņemsim informāciju par jūsu lēmumu atteikties no līguma.
– Pārdevējs ir tiesīgs aizturēt patērētāja samaksātās naudas summas atmaksu līdz brīdim, kad pārdevējs ir saņēmis preci atpakaļ un pārliecinājušies par tās stāvokli.
Atteikuma tiesību veidlapu jūs varat lejuplādēt šeit.
2. Izmantojot garantiju.
Ja preces lietošanas laikā precei rodas tehniska rakstura problēmas, garantijas serviss tiks veikts saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām.
2.1. Garantijas pieteikšanas nosacījumi kas jāņem vērā.
– Kopā ar preci pircējam tiek izsniegta vai nosūtīta pārdevēja parakstīta elektroniskā pavadzīme, kurā norādīta informācija par konkrēto preci un garantijas laiku.
– Garantijas pieteikums tiek pieņemts un ir spēkā , kad tas ir iesniegts rakstikā formā.
– Garantija ir spēkā tikai tad, ja pircējs var uzrādīt darījuma apliecinošu dokumentu (piemēram, čeku vai parakstītu pavadzīmi) un ja prece ir lietota, ievērojot preces lietošanas instrukciju.
2.2. Garantijas pieteikums
Iesniedzot garantijas pieteikumu,lūdzu rīkojieties šādi:
1. Aizpildiet garantijas pieteikuma veidlapu.
2. Pievienojiet pirkuma dokumentu (čeku vai pārdevēja parakstītu pavadzīmi).
3. Aizpildītu, parakstītu veidlapu kopā ar preci un pirkuma apliecinošu dokumentu lūdzam nogādāt uz SIA „Ddiscount” adresi Druvas iela 6D , Ogre, LV-5001
– vai arī aizpildītu, parakstītu veidlapu kopā ar preci un pirkuma apliecinošu dokumentu lūdzam nosūtīt uz Omniva pakomātu kas atrodas Ogres T/C Dauga , Rīgas iela 23, Ogre, LV5001, Latvija.
2.3. Garantijas pieteikuma veidlapa un jautājumi.
– Garantijas pieteikuma veidlapu var lejuplādēt [šeit].
Ja jums ir jautājumi par garantijas preci vai nepieciešama palīdzība:
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz garantija@nocenotanoliktava.lv vai sūtot ziņu uz WhatsApp: +371 22107010 ar tekstu “Garantijas jautājums”.
Nepieciešams norādīt jautājuma būtību un obligāti pievienot:
– Pasūtījuma vai rēķina numuru,
– Pirkuma dokumenta kopiju, kurā skaidri redzams, par kādu preci ir runa.
Mēs rūpēsimies par jūsu jautājumu un nodrošināsim nepieciešamo atbalstu.
Jūs varat saņemt preci, izvēloties kādu no mūsu piedāvātajiem saņemšanas veidiem:
1. Bezmaksas saņemšana klātienes veikalā:
– Atrašanās vieta: Druvas iela 6D, Ogre, Ogres novads, Latvija, LV-5001
– Darba laiks:
– Pirmdiena – Piektdiena: 8:30 – 17:30
– Sestdiena: 10:00 – 15:00
– Preci varat saņemt pēc tās apmaksas veikšanas.
2. Piegāde uz Omniva pakomātiem visā Latvijā:
– Piegādes maksa: 3,50 EUR
– Piegādes laiks: 1–5 darbadienas pēc apmaksas saņemšanas.
Piegādes laiks var atšķirties, ja pasūtījums tiek veikts brīvdienās vai svētku dienās.
3. Piegāde ar kurjeru:
– Piegādes maksa: 8,99 EUR
– Piegādes laiks: 1–5 darbadienas pēc apmaksas saņemšanas.
Piegādes laiks var atšķirties, ja pasūtījums tiek veikts brīvdienās vai svētku dienās. Piezīme: Kurjers sazināsies ar Jums pirms piegādes, lai vienotos par piegādes laiku
Izvēlēties preces Jūs varat pie mums veikalā Druvas iela 6D, Ogrē vai mūsu interneta vietnē www.nocenotanoliktava.lv.
Mūsu piedāvājums ietver:
– Jaunas preces, kas piedāvā vislabāko kvalitāti un ilgmūžību.
– Nocenotas un otrreiz lietotas preces, kas ir lieliska izvēle tiem, kas vēlas iegādāties augstvērtīgus produktus par pieejamām cenām, vienlaikus atbalstot vides aizsardzību un samazinot resursu patēriņu.
Mēs piedāvājam dažādus apmaksas veidus gan veikalā, gan interneta vietnē. Veikalā Jums ir iespēja apmaksāt pirkumu skaidrā naudā, ar bankas norēķinu karti, kā arī veikt apmaksu uz nomaksu, ja nevēlaties maksāt visu summu uzreiz. Savukārt interneta vietnē Jūs varat apmaksāt pirkumu ar interneta bankas vai kredītkartes starpniecību izvēloties savu banku, ar bankas pārskaitījumu pēc rēķina saņemšanas, kā arī veikt apmaksu uz nomaksu.
Ja vēlaties nopirkt preces uzņēmuma vārdā, Jums ir jāaizpilda forma, kas redzama pirkuma noformēšanas posmā, izvēloties opciju „Juridiska persona”. Šim nolūkam:
1. Izvēlieties vēlamo preci un nospiediet pogu „Apskatīt”
2. Nospiežot uz “Grozs” aplūkojiet savu pirkuma grozu un spiediet “Noformēt pasūtījumu”
3. Izvēlieties opciju “Jūs – juridiska persona” pasūtījuma pieteikumā
4. Aizpildiet formu, izvēlieties apmaksas veidu* un nospiediet pogu „Pabeigt pasūtījumu”
*Gadījumā, ja juridiska persona noformē pasūtījumu ar apmaksas veidu “bankas karte”, pārliecinieties, ka bankas karte noformēta uz juridiskas personas vārda, kas norādīta pasūtījumā.
Jā, pie mums ir iespējams iegādāties preces uz nomaksu, ja nevēlaties maksāt visu summu uzreiz. Izmantojiet ESTO nomaksu, lai norēķinātos par precēm un pakalpojumiem. ESTO nomaksa nodrošina ērtāko, ātrāko un pieejamāko servisu Latvijā! Pievienojiet produktus iepirkumu grozā, apstipriniet pasūtījumu, izvēlieties ESTO nomaksu, kā maksājumu metodi un ērti parakstiet darījumu, izmantojot Smart-ID vai savu internetbanku. ESTO nomaksa ir ātra un ļoti ērta maksājumu metode, kura sagatavos Jums maksājumu grafiku Jūsu izvēlētajam maksājumu termiņam. Šī maksājumu metode pieņem lēmumu reāllaikā un palīdz Jums pabeigt pirkumu mazāk kā 60 sekunžu laikā. Katrs nomaksas pirkums ir finansiālas saistības. Pirms nomaksas pirkuma līguma parakstīšanas, lūdzu, iepazīstieties ar attiecīgā pakalpojuma noteikumiem un nosacījumiem un, ja nepieciešams, konsultējieties ar speciālistu.
ESTO 3: Izvēlaties maksāt pa daļām ar ESTO 3 maksājumu metodi – samaksājiet par pirkumu grozu trīs vienādās daļās bez procentiem vai komisijas maksas! Pievienojiet produktus iepirkumu grozā, apstipriniet pasūtījumu, izvēlieties ESTO 3 kā maksājumu metodi un ērti parakstiet darījumu, izmantojot Smart-ID vai savu internetbanku.
· Ja jūs trīs mēnešu laikā pilnībā un savlaicīgi apmaksāsiet iepirkumu groza izmaksas, jums netiks pievienoti nekādi papildu maksājumi.
· Ikmēneša iemaksas summa tiek aprēķināta, sadalot iepirkumu groza vērtību trīs vienādās daļās.
· Minimālā iepirkumu groza summa, lai izmantotu ESTO 3 ir 60 EUR.
· ESTO 3 var izmantot visi Latvijas Republikas rezidentiem vecumā no 19 līdz 70 gadiem.
Vairā par ESTO apmaksu var aplūkot mājaslapā esto.lv
Atgriezt preci, kura iegādāta mūsu veikalā, Jūs varat divos zemāk redzamajos veidos.
- Atteikuma tiesības. Izvēloties atteikuma tiesības rīkojaties šādi:
Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beidzas pēc 14 dienām, sākot no preces saņemšanas dienas. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums ir jāinformē pārdevējs par lēmumu atteikties no preces, nosūtot vai iesniedzot attiecīgu rakstveida paziņojumu brīvā formā (WORD formātā; PDF formātā), kurā būtu ietverts pircēja paziņojums par atteikšanos no preces, vai aizpildot atteikuma veidlapu. Atteikuma veidlapa.
2. Garantija. Izvēloties garantijas veidu rīkojaties šādi:
Garantijas pieteikuma vai jautājumu gadījumā lūdzam rakstīt uz elektronisko e-pasta adresi garantija@nocenotanoliktava.lv
- Ja preces lietošanas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Veicot pirkumu, kopā ar preci pircējam tiek izsniegta elektroniskā pavadzīme, kurā ir norādīta informācija par konkrēto preci. Jebkura garantija ir spēkā tikai tad, ja Pircējs var uzrādīt darījuma apliecinošu dokumentu (čeku vai pavadzīmi), un Pircējs Preci ir lietojis ievērojot Preces lietošanas instrukciju.
- Garantijas pieteikums tiek pieņemts tikai rakstiskā veidā Pircējam iesūtot aizpildītu veidlapu un pievienotu pirkuma dokumentu uz elektronisko e–pasta adresi garantija@nocenotanoliktava.lv vai kopā ar garantijas preci sūtot to uz zemāk norādīto adresi.
- Aizpildītu garantijas veidlapu kopā ar preci un pirkuma apliecinošu dokumentu lūdzam nogādāt uz SIA „Ddiscount” adresi Druvas ielu 6D , Ogrē LV-5001, kā arī var nosūtīt uz Omniva pakomāts | Ogres T/C Dauga, Rīgas iela 23, Ogre, LV-5001, Latvija.
- Iesniegumu, garantijas remonta veidlapu lejuplādēt var šeit.
Jūs varat saņemt preci izvēloties kādu no mūsu piedāvātajiem veidiem.
- Bezmaksas saņemšana Ogrē, Druvas iela 6D, Ogre, Ogres novads, Latvija, LV-5001
- Preču piegāde uz pakomātiem Omniva visā Latvijā: 3,50 Euro. Piegāde notiek 2-5 darbadienu laikā pēc apmaksas.
- Piegāde ar Veinpak kurjerpastu: 8,99 Euro. Piegāde notiek 2-5 darbadienu laikā pēc apmaksas.